ELEPORT SIA
UZLĀDES PAKALPOJUMA VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
Spēkā no 22.05.2023
Sākot ar 01.12.2024., noteikumi un nosacījumi tiks atjaunināti – jaunos noteikumus var atrast šeit.
1. Piemērošanas joma un jēdzieni
1.1. Šī uzlādes pakalpojuma vispārīgie noteikumi tiek piemēroti līgumam, kas
noslēgts starp Eleport SIA un klientu.
1.2. Eleport SIA (reģistra kods 40203320165) ir uzlādes pakalpojuma sniedzējs.
1.3. Klients ir fiziska vai juridiska persona, kas ir noslēgusi līgumu ar Eleport.
Turpmāk tekstā klients, kas ir fiziska persona, ir saukts arī „patērētājs“.
1.4. Uzlādes punkta turētājs ir persona, kam pieder un/vai, kas ekspluatē
uzlādes punktu saskaņā ar uzlādes punkta turētāja noteiktajiem
nosacījumiem un kārtībā.
1.5. Uzlādes stacija ir vienība, kas sastāv no viena vai vairākiem uzlādes
punktiem, kuros var uzlādēt transportlīdzekli.
1.6. Uzlādes pakalpojums ir transportlīdzekļu uzlādes pakalpojums, ko Eleport
pārdod klientiem.
1.7. Uzlādes punkts ir lēnās uzlādes punkts (ar maksimālo jaudu 22 kW) vai
ātrās uzlādes punkts (ar jaudu virs 22 kW), kas dod iespēju transportlīdzekli
lādēt uz vietas.
1.8. Līgums ir uzlādes pakalpojuma līgums, kas sastāv no pamatnoteikumiem
un vispārīgajiem noteikumiem.
1.9. Puse ir Eleport vai klients. Puses ir Eleport un klients abi kopā.
1.10. Klienta karte (RFID-karte) ir karte, ko Eleport, izsniedz klientam, ar kuras
palīdzību klients tiek identificēts uzlādes stacijā un/vai punktā.
1.11. Transportlīdzeklis ir elektriskais transportlīdzeklis Eiropas Parlamenta un
Padomes 22.10.2014 direktīvas 2014/94/EL izpratnē.
Vārdiem, kas turpmāk Līgumā lietoti ar mazajiem burtiem, ir terminā norādītā nozīme, ja
attiecīgais vārds iepriekš šeit ir definēts kā termins.
2. Līguma noslēgšana, klienta kartes izsniegšana un lietošana
2.1. Līgums starp pusēm tiek noslēgts kā ietvarlīgums Eleport tīmekļa vietnes
platformā https://register.eleport.com/lv pirms uzlādes pakalpojuma
sniegšanas. Jebkurš apakšlīgums par pakalpojuma iegādi saskaņā ar
ietvarlīgumu uzskatāms par noslēgtu brīdī, kad klients uzsāk uzlādes
pakalpojuma izmantošanu.
2.2. Lai noslēgtu līgumu, klients reģistrējas kā uzlādes pakalpojuma lietotājs,
iesniedz un apstiprina savus datus, iepazīstas ar šiem vispārīgajiem
noteikumiem un privātuma politikas noteikumiem un paraksta līgumu digitāli.
Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, tiklīdz klients to parakstījis.
2.3. Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma gadījumos un kārtībā, kas noteikti
Saistību tiesību likumā, paziņojot par to Eleport SIA četrpadsmit (14) dienu
laikā pēc līguma noslēgšanas. Atteikšanās no līguma neatbrīvo patērētāju
no saistību apmaksas. Patērētājs maksā par izmantoto uzlādes pakalpojumu
atbilstoši vispārīgo noteikumu 4. punktā noteiktajam.
2.4. Pēc līguma noslēgšanas Eleport izveido un nosūta klientam uz līguma
pamatnoteikumos norādīto pasta adresi klienta karti. Klients apņemas
izmantot karti pareizi un paredzētajam mērķim, tostarp nodrošināt, ka to
ievēro visas klienta pilnvarotās personas, kā arī nodrošināt, ka klienta karte
nenonāk trešo personu rīcībā, kurām tā nav paredzēta. Klients ir atbildīgs
par visām ar klienta karti veiktajām darbībām. Ja klienta karte tiek nozaudēta,
klienta pienākums ir nekavējoties slēgt to caur mobilo lietotni vai paziņot
Eleport uz e-pasta adresi info@eleport.lv. Eleport pazaudētās kartes vietā
izdod jaunu. Par jaunas kartes izsniegšanu jāmaksā 20 eiro, kam tiek
pieskaitīts PVN.
3. Uzlādes pakalpojuma sniegšana
3.1. Eleport sniedz klientam uzlādes pakalpojumu klienta izvēlētā laikā un
izvēlētā uzlādes punktā par uzlādes laikā spēkā esošo cenu. Eleport uzlādes
punkti atrodas Eleport mājaslapā norādītajās vietās.
3.1.1. Klients apņemas iepazīties ar uzlādes punktā esošajām lietošanas
instrukcijām, kā arī uzlādēt tikai 1.11 punktā minētos transportlīdzekļus, kuru
elektroiekārtas atbilst Eleport mājaslapā un uzlādes punktos norādītajām
prasībām. Klients apņemas pirms uzlādes uzsākšanas iepazīties ar
transportlīdzekļa īpašībām un novērtēt tā atbilstību prasībām, tai skaitā
uzlādes drošības prasībām. Eleport neatbild par uzlādes pakalpojuma
sniegšanu vai nesniegšanu, vai jebkādiem klientam nodarītiem kaitējumiem,
kas radušies tāpēc, ka uzlādējamais transportlīdzeklis neatbilst minētajām
prasībām.
3.1.2. Klients apņemas ievērot uzlādes punkta turētāja noteiktos stāvvietas
izmantošanas noteikumus, tai skaitā maksāt maksu par stāvēšanu.
Informācija par to, kuros uzlādes punktos auto novietošana ir bez maksas un
kuros par maksu, atrodama mobilajā lietotnē. Eleport neatbild par klientam
nodarītajiem zaudējumiem, ja klients neievēro auto novietošanas
noteikumus vai nesamaksā par auto novietošanu.
3.2. Eleport identificē klientu, kad tas uzsāk uzlādi, pēc mobilās lietotnes vai RFID
kartes. Visas identifikācijas, kas veiktas uz Eleport mobilās aplikācijas vai
RFID kartes pamata, Eleport uzskata par veiktām klienta vārdā un spēkā
esošām.
3.3. Uzlādējot transportlīdzekli, klientam rūpīgi jāievēro uzlādes stacijā un/vai
punktā esošajā instrukcijā sniegtās norādes. Klients atbild par visiem
zaudējumiem, ko tas nodarījis Eleport vai uzlādes punkta turētājam, ja tiek
bojāts vai iznīcināts uzlādes punkts, ja tas noticis klienta vainas dēļ, jo klients
nav ievērojis instrukcijas un/vai rīkojies neuzmanīgi. Klienta pienākums ir
nekavējoties informēt Eleport vai uzlādes punkta turētāju, ja uzlādes stacijā
un/vai punktā ir radušies kādi defekti vai problēmas saskaņā ar instrukcijām,
kas sniegtas uzlādes stacijā un/vai punktā vai paziņotas uzlādējamā
transportlīdzekļa lietotājam citos veidos.
3.4. Eleport neuzņemas atbildību par kļūdām, aizkavēšanos vai problēmām, kas
var rasties uzlādes pakalpojuma sniegšanas laikā, uzlādes pakalpojuma
darbības traucējumiem, klienta kartes vai citu tehnisko identifikācijas līdzekļu
darbības traucējumiem vai citiem bojājumiem, ko izraisījušas ar uzlādes
pakalpojuma lietošanu vai funkcionalitāti saistītās problēmas. Tāpat Eleport
neuzņemas atbildību par kļūdām, kavējumiem vai kļūdām cita pakalpojumu
sniedzēja darbībā, pakalpojuma vienmērīgā lietošanā vai citiem bojājumiem,
ko izraisījušas problēmas, kas saistītas ar uzlādes pakalpojuma lietošanu vai
funkcionalitāti.
3.5. Ja rodas kaitējums vai kaitējuma apdraudējums, lai novērstu bojājumu
rašanos, pusei ir pienākums veikt visus kaitējuma novēršanas pasākumus
tādā apmērā, ko no puses var pamatoti prasīt un sagaidīt.
4. Uzlādes pakalpojuma maksa, aprēķins un kavējuma nauda
4.1. Klients maksā par uzlādes pakalpojuma izmantošanu maksu, kas atbilst
uzlādes brīdī spēkā esošajai cenai. Konkrētajā brīdī uzlādes punktā spēkā
esošā cena ir norādīta Eleport mobilajā lietotnē.
4.2. Eleport izsniedz klientam rēķinu vienu (1) reizi mēnesī par iepriekšējā
mēnesī izmantoto uzlādes pakalpojumu. Eleport nosūta rēķinu uz Līguma
pamatnoteikumos minēto klienta e-pasta adresi, ja puses nav vienojušās
citādi. Rēķina apmaksas termiņš ir septiņas (7) dienas.
4.3. Klients apņemas novērtēt rēķina pareizību tūlīt pēc rēķina saņemšanas un
pretenziju gadījumā iesniegt tās Eleport trīs (3) darbdienu laikā pēc rēķina
saņemšanas. Ja pretenzijas nav iesniegtas, tiek uzskatīts, ka klients rēķinu
pieņēmis brīdī, kad pagājušas sešas (6) dienas kopš tā nosūtīšanas.
4.4. Ja rēķina apmaksa tiek kavēta, Eleport ir tiesības pieprasīt kavējuma naudu
0,066% no parāda summas, sākot no nākamās dienas pēc termiņa beigām
līdz pat brīdim, kad pilnībā samaksāta parāda summa.
5. Uzlādes pakalpojuma sniegšanas pārtraukšana
5.1. Eleport ir tiesīgs uz laiku pārtraukt uzlādes pakalpojuma sniegšanu, lai veiktu
nepieciešamos apkopes, remonta un atjaunināšanas darbus. Uzlādes
pakalpojums var tikt pārtraukts arī energosistēmas un elektroenerģijas
bilances pārvaldīšanai, elektroapgādes kvalitātes nodrošināšanai vai citām
līdzīgām darbībām.
5.2. Eleport ir tiesīgs atteikties sniegt klientam uzlādes pakalpojumu un/vai
nekavējoties pārtraukt uzlādes pakalpojuma sniegšanu, ja ir aizdomas, ka
klienta karte nonākusi trešās personas rīcībā vai ja ir aizdomas, ka uzlādes
pakalpojums tiek izmantots neatbilstoši līguma noteikumiem vai, ņemot vērā
pakalpojuma mērķi, citā veidā nelikumīgi vai nepiemēroti.
5.3. Eleport paziņo klientam, ja vien iespējams, pirms pakalpojuma sniegšanas
pārtraukšanas par uzlādes pakalpojuma sniegšanas pārtraukšanas
iemesliem elektroniski vai citā veidā, ko Eleport uzskata par piemērotu.
5.4. Ja uzlādes pakalpojuma sniegšana tiek pārtraukta klienta izraisītu iemeslu
dēļ, klients netiek atbrīvots no samaksas par pakalpojumu, ne arī no citām
saistībām pret Eleport. Turklāt Eleport ir tiesīgs iekasēt no klienta saprātīgu
maksu par rakstiska vai elektroniska atcelšanas paziņojuma nosūtīšanu, kā
arī visas apstrādes izmaksas.
5.5. Eleport ir tiesīgs pārtraukt uzlādes seansu, ja transportlīdzekļa akumulatora
līmenis ir vairāk par 89%. Uzlādes pakalpojuma sesijas pārtraukšana ļauj
nodrošināt efektīvu un mērķtiecīgu uzlādes pakalpojumu.
6. Līguma grozīšana, nodošana un izbeigšana
6.1. Eleport ir tiesīgs grozīt vispārīgos līguma noteikumus, par to paziņojot
klientam vismaz vienu (1) mēnesi iepriekš. Ja klients pēc paziņošanas pirms
jauno noteikumu stāšanās spēkā nepaziņo, ka vēlas lauzt līgumu, līgums
paliek spēkā precizēto vispārējo noteikumu redakcijā.
6.2. Klients nedrīkst nodot līgumu trešajai personai. Eleport ir tiesīgs nodot
līgumu trešajai personai. Nododot līgumu, līguma noteikumi nevar tikt
mainīti. Eleport paziņos Klientam par Līguma nodošanu citai personai.
6.3. Klients apņemas nekavējoties paziņot Eleport par jebkurām izmaiņām klienta
datos, kas norādīti galvenajos noteikumos un par jebkuru citu būtisku
apstākli, kas nav zināms līguma noslēgšanas brīdī, bet attiecas uz līguma
izpildi.
6.4. Līgums ir noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz līguma izbeigšanai.
Katrai pusei ir tiesības uzteikt līgumu, vismaz divas (2) nedēļas rakstiski
paziņojot par līguma izbeigšanu otrai pusei.
6.5. Eleport ir tiesīgs lauzt līgumu ārpuskārtas kārtībā, ja klients ir būtiski pārkāpis
no līguma izrietošās saistības vai pakalpojuma sniegšana tiek pārtraukta
iepriekš 4.2.2. punktā aprakstītajos apstākļos.
7. Datu aizsardzība
7.1. Eleport apstrādā klienta datus līguma izpildes nolūkā un atbilstoši Eleport
privātuma politikā noteiktajam.
8. Strīdu izšķiršana
8.1. Ja starp līguma dokumentiem rodas pretrunas, noteicošie ir pamatnoteikumi,
kam seko vispārīgie noteikumi. Jautājumos, kas nav aprakstīti līgumā,
jāvadās pēc tiesību aktiem.
8.2. Uz līgumu attiecas Latvijas tiesību akti.
8.3. Strīdi, kas izriet no līguma, tiek risināti starp pusēm pārrunu ceļā vai, ja tas
neizdodas, Rīgas apgabaltiesā.
8.4. Ja klients ir patērētājs, viņam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību
aizsardzības pārvaldē vai tiesā atbilstoši dzīvesvietai, lai atrisinātu ar līgumu
saistīto strīdu.
Gaidāmie noteikumi un nosacījumi
ELEPORT – UZLĀDES PAKALPOJUMA VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
Spēkā no 01.12.2024.
Šos vispārīgos uzlādes pakalpojuma noteikumus un nosacījumus no iepriekš norādītā datuma piemēro visiem uzlādes pakalpojuma līgumiem, kas noslēgti starp Eleport OÜ (Igaunijā), SIA Eleport (Latvijā), Eleport UAB (Lietuvā) un Klientu.
- Definīcijas
Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos un Līgumā tiek izmantotas turpmāk minētās definīcijas.
Biznesa klients ir Klients, kas ir juridiska persona.
Uzlādes karte, t. i., RFID karte, ir fiziska karte, ko Eleport izsniedz Klientam un ar kuras palīdzību Eleport identificē Klienta identitāti uzlādes punktā un ar kuras palīdzību Klients var sākt izmantot uzlādes pakalpojumu. Uzlādes kartei nav maksāšanas funkcijas.
Uzlādes maksa ir summa, kas Klientam jāmaksā par katru uzlādes pakalpojumu.
Uzlādes punkts ir vieta, kur var iegādāties uzlādes pakalpojumu. Uzlādes punkti tiek iedalīti lēnās uzlādes punktos (ar maksimālo jaudu 22 kW) un ātrās uzlādes punktos (ar jaudu, kas pārsniedz 22 kW).
Uzlādes cena ir uzlādes pakalpojuma cena, kas ir spēkā uzlādes pakalpojuma izmantošanas brīdī un ir piemērojama Klientam, un kas ir redzama mobilajā lietotnē un/vai cenrādī tīmekļa vietnē. Uzlādes cena laika gaitā pastāvīgi mainās.
Uzlādes pakalpojums ir transportlīdzekļa uzlādes pakalpojums, ko Eleport pārdod Klientam uzlādes punktā un ko sniedz uzņēmums Eleport OÜ Igaunijā, SIA Eleport Latvijā un Eleport UAB Lietuvā atkarībā no uzlādes punkta atrašanās vietas.
Patērētājs ir Klients, kas ir fiziska persona.
Līgums ir līgums par uzlādes pakalpojumiem, kas sastāv no Līguma teksta un šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem.
Klients ir fiziska persona (patērētājs) vai juridiska persona (biznesa klients), kas ir noslēgusi Līgumu ar Eleport.
Eleport ir Eleport OÜ (Igaunija), SIA Eleport (Latvija) un Eleport UAB (Lietuva) atkarībā no valsts, kurā tiek sniegts uzlādes pakalpojums.
Vispārīgie noteikumi un nosacījumi ir šie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi.
Mobilā lietotne ir Eleport programmatūra, ar kuras palīdzību Klients var iegūt informāciju par uzlādes punktu pieejamību un atrašanās vietām, kā arī pieteikties savā lietotāja kontā.
Uzlādes punkta īpašnieks ir persona, kurai pieder uzlādes punkts.
Puse/puses ir kopā vai atsevišķi Eleport vai Klients.
Cenrādis ir Eleport cenrādis, kas pieejams tīmekļa vietnē un kuru piemēro Pusēm.
Reģistrācijas lapa ir Eleport tīmekļa platformas adrese https://register.eleport.com, ar kuras starpniecību Klienta maksājumu konta informācija tiek mainīta un nosūtīta Eleport.
Lietotāja konts ir klienta konts Mobilajā lietotnē, caur kuru Klients var sākt lietot Uzlādes pakalpojumu un apskatīt savu uzlādes vēsturi.
Transportlīdzeklis ir elektriskais transportlīdzeklis Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvas 2014/94/ES (2014. gada 22. oktobris) izpratnē.
Tīmekļa vietne ir Eleport tīmekļa vietne eleport.com.
- Lietotāja konta izveide, Līguma noslēgšana, Klienta kontaktinformācija
- Eleport uzlādes pakalpojums. Eleport uzlādes pakalpojums ir pieejams Klientiem, kas noslēguši līgumu ar Eleport OÜ (Igaunija), SIA Eleport (Latvija) vai Eleport UAB (Lietuva) atkarībā no valsts, kurā tiek izmantots uzlādes pakalpojums. Eleport sniedz Klientam uzlādes pakalpojumu Klienta izvēlētajā laikā un uzlādes punktā, pamatojoties uz uzlādes cenu, kas ir spēkā uzlādes brīdī. Pakalpojumu sniedzējs būs Eleport OÜ Igaunijā, SIA Eleport Latvijā vai Eleport UAB Lietuvā atkarībā no uzlādes punkta atrašanās vietas.
- Lietotāja konta izveide. Lietotāja konts tiek izveidots, izmantojot reģistrācijas lapu, kurā vispirms jāizvēlas, vai vēlaties kļūt par Klientu kā privātpersona vai biznesa klients, pēc tam jāapliecina sava identitāte un jānoslēdz Līgums. Izveidojot lietotāja kontu, Klients publicē un apstiprina savus datus, iepazīstas ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem un Privātuma politiku un apliecina, ka ir iepazinies ar iepriekš minētajiem dokumentiem.
- Maksājumu karte. Patērētājam ir jāpiesaista lietotāja kontam maksājumu karte, ar kuras starpniecību tiek veikti maksājumi par uzlādes pakalpojumu. Patērētājs garantē lietotāja kontam piesaistītās maksājumu kartes derīgumu, iespēju debetēt uzlādes maksu no maksājumu kartes, tostarp pietiekamu naudas līdzekļu pieejamību, lai samaksātu par uzlādes pakalpojumu, un maksājumu kartes izmantošanas pareizību. Ja beidzas maksājumu kartes derīguma termiņš vai tā ir nederīga citu iemeslu dēļ, patērētājam ir jāaizstāj ar lietotāja kontu saistītās maksājumu kartes dati ar derīgas maksājumu kartes datiem, ko izmanto patērētājs.
- Līguma parakstīšana. Līgums Klientam tiek parādīts reģistrācijas lapā uzreiz pēc tam, kad Klients ir izveidojis lietotāja kontu. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu starp Pusēm pēc tam, kad Klients ir digitāli parakstījis Līgumu reģistrācijas lapā. Vispārīgo noteikumu un nosacījumu neparakstīšana neietekmē Līguma spēkā esamību. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu starp Klientu un Eleport OÜ (Igaunija), SIA Eleport (Latvija) vai Eleport UAB (Lietuva) atkarībā no tā, kur Klients plāno izmantot uzlādes pakalpojumu.
- Patērētāja apstiprinājums un atteikuma tiesības. Noslēdzot Līgumu, patērētājs paziņo par savu nodomu sākt izmantot uzlādes pakalpojumu atbilstoši atteikuma tiesībām, kas piemērojamas viņa attiecīgajā dzīvesvietas valstī, un apstiprina, ka viņam nav atteikuma tiesību attiecībā uz jau izmantoto uzlādes pakalpojumu.
Igaunijas patērētājiem ir atteikuma tiesības saskaņā ar Saistību tiesību likuma 49. panta 1. punktu, un patērētājam ir tiesības atkāpties no Līguma saskaņā ar Saistību tiesību likumā noteiktajiem nosacījumiem un kārtību, paziņojot par to Eleport OÜ četrpadsmit (14) dienu laikā pēc Līguma noslēgšanas.
Latvijas patērētājiem ir atteikuma tiesības saskaņā ar Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, un patērētājam ir tiesības atkāpties no Līguma saskaņā ar šajā likumā noteiktajiem nosacījumiem un kārtību, paziņojot par to SIA Eleport četrpadsmit (14) dienu laikā pēc Līguma noslēgšanas.
Lietuvas patērētājiem ir atteikuma tiesības saskaņā ar Lietuvas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, un patērētājam ir tiesības atkāpties no Līguma saskaņā ar šajā likumā noteiktajiem nosacījumiem un kārtību, paziņojot par to Eleport UAB četrpadsmit (14) dienu laikā pēc Līguma noslēgšanas.
Lai atkāptos no Līguma, patērētājam jāizpilda tīmekļa vietnē publicētā standarta veidlapa, tā jāparaksta un jānosūta attiecīgajai Eleport struktūrvienībai. Atteikšanās no Līguma neatbrīvo patērētāju no pienākuma samaksāt Eleport par izmantotajiem uzlādes pakalpojumiem, pamatojoties uz uzlādes cenu saskaņā ar Vispārīgo noteikumu 4. punktā izklāstītajiem nosacījumiem un kārtību.
- Rēķinu izrakstīšanas un maksāšanas noteikumi
- Sākot no (01.12.2024), rēķins biznesa klientiem (B2B) tiek izrakstīts atbilstoši pakalpojuma izmantošanas vietai neatkarīgi no reģistrācijas valsts.
- Igaunijas biznesa klienti saņem rēķinus no Eleport UAB par Lietuvā izmantotajiem pakalpojumiem un no SIA Eleport par Latvijā izmantotajiem pakalpojumiem.
- Lietuvas biznesa klienti saņem rēķinus no SIA Eleport par Latvijā izmantotajiem pakalpojumiem un no Eleport OÜ par Igaunijā izmantotajiem pakalpojumiem.
- Latvijas biznesa klienti saņem rēķinus no Eleport UAB par Lietuvā izmantotajiem pakalpojumiem un no Eleport OÜ par Igaunijā izmantotajiem pakalpojumiem.
- Rēķinu izrakstītāja struktūrvienība ir atkarīga no pakalpojumu sniegšanas vietas, un tā visos rēķinos norāda attiecīgos PVN numurus saskaņā ar vietējiem nodokļu likumiem.
- Biznesa klientiem ir jāapmaksā rēķins septiņu (7) dienu laikā no rēķina izrakstīšanas dienas, ja vien rakstiski nav panākta cita vienošanās.
- Maksājumi privātpersonām (B2C). Privātpersonām maksājums par pakalpojumiem tiek automātiski debetēts no maksājumu kartes, kas piesaistīta lietotāja kontam. Summa tiek debetēta nākamā mēneša 10. datumā pēc mēneša, kurā pakalpojumi tika izmantoti. Ja 10. datums nav darba diena, debetēšana var notikt tuvākajā darba dienā.
- Ja patērētājs izmanto pakalpojumus Lietuvā, maksājumu apstrādā Eleport UAB.
- Ja Patērētājs izmanto pakalpojumus Latvijā, maksājumu apstrādā SIA Eleport.
- Ja patērētājs izmanto pakalpojumus Igaunijā, maksājumu apstrādā Eleport OÜ.
- Vispārīgie maksājumu noteikumi (attiecas gan uz B2B, gan B2C). Klients atzīst, ka rēķinu izrakstīšana tiek veikta tādā veidā, kas ļauj racionalizēt un uzlabot pakalpojumu sniegšanas efektivitāti dažādos reģionos. Ja maksājums neizdodas, Klients par to tiek informēts, un Eleport patur tiesības atkārtot debetēšanas vai rēķina izrakstīšanas procesu, līdz maksājums ir veiksmīgs. Klientam ir jānodrošina, lai maksājumam būtu pieejami pietiekami līdzekļi, un viņš ir atbildīgs par maksājumu informācijas atjaunināšanu, ja tas nepieciešams.
- Tiesības apstrīdēt maksu. Gan biznesa klientiem, gan patērētājiem ir tiesības apstrīdēt jebkuru maksu trīs (3) darba dienu laikā pēc rēķina vai maksājuma paziņojuma saņemšanas. Pretenzijas ir jāpamato un jāiesniedz Eleport, izmantojot līgumā norādīto kontaktinformāciju. Ja šajā termiņā nerodas strīds, maksa tiek uzskatīta par pieņemtu.
- Tiesības izbeigt Līgumu. Ja Klients nepiekrīt šiem rēķinu izrakstīšanas grozījumiem, viņam ir tiesības izbeigt līgumu pirms jauno noteikumu stāšanās spēkā, rakstiski paziņojot par to Eleport vismaz 30 dienas pirms grozījumu stāšanās spēkā.
- Uzlādes kartes izsniegšana un lietošana
- Uzlādes kartes izsniegšana. Pēc Līguma noslēgšanas, pamatojoties uz Klienta iesniegto pasūtījumu, Eleport izsniedz un piegādā Klientam uzlādes karti uz Klienta pasūtījumā norādīto pasta adresi. Klientam ir jānodrošina, lai Līgumā tiktu norādīta pasta adrese, uz kuru tas var saņemt pastu. Klients var veikt uzlādes karšu pasūtījumus, izmantojot lietotāja kontu, ievadot kontu reģistrācijas lapā.
- Uzlādes kartes izmantošana. Klients garantē un ir atbildīgs par to, ka uzlādes karte ir tās personas rīcībā, kurai ir tiesības lietot karti Klienta vārdā un uzdevumā. Klients ir atbildīgs par katru ar uzlādes karti veikto darbību.
- Uzlādes kartes nozaudēšana vai iznīcināšana. Uzlādes kartes nozaudēšanas vai iznīcināšanas gadījumā Klientam ir nekavējoties jāslēdz karte, izmantojot mobilo lietotni, vai nekavējoties jāpaziņo Eleport par uzlādes kartes nozaudēšanu, izmantojot 11. punktā norādīto e-pasta adresi. Eleport pēc Klienta pieprasījuma izsniedz jaunu uzlādes karti nozaudētās kartes vietā, par ko Klientam tiek piemērota cenrādī norādītā maksa.
- Uzlādes pakalpojuma sniegšana
- Eleport sniedz Klientam uzlādes pakalpojumu Klienta izvēlētajā laikā un uzlādes punktā, pamatojoties uz uzlādes cenu, kas ir spēkā uzlādes brīdī. Uzlādes punkti atrodas tīmekļa vietnē un/vai mobilajā lietotnē norādītajās vietās.
- Klienta pienākumi pirms uzlādes pakalpojuma izmantošanas. Klientam ir jāiepazīstas ar izmantotā uzlādes punkta lietošanas instrukciju un jāpārliecinās, ka uzlādējamā transportlīdzekļa elektroiekārtas un instalācijas atbilst reģistrācijas lapā un uzlādes punktos norādītajām prasībām. Pirms uzlādes pakalpojuma izmantošanas uzsākšanas Klientam jānosaka un jānovērtē transportlīdzekļa atbilstība un drošība. Uzņēmums Eleport nav atbildīgs par uzlādes pakalpojuma sniegšanu vai nesniegšanu un neatlīdzina Klientam radušos zaudējumus, ja transportlīdzeklis neatbilst prasībām.
- Pienākums ievērot autostāvvietas lietošanas noteikumus. Klientam ir jāievēro uzlādes punktā spēkā esošie autostāvvietas lietošanas noteikumi, tostarp pienākums samaksāt maksu par autostāvvietu. Uzņēmums Eleport nav atbildīgs par zaudējumiem, kas Klientam radušies autostāvvietas lietošanas noteikumu pārkāpšanas vai autostāvvietas maksas nesamaksāšanas dēļ.
- Klienta identifikācija. Eleport identificē Klientu uzlādes pakalpojuma sniegšanas sākumā, pamatojoties uz mobilo lietotni vai uzlādes karti. Eleport uzskata, ka ir derīgas visas Klienta identifikācijas, kas veiktas, izmantojot mobilo lietotni un uzlādes karti.
- Klienta pienākumi, izmantojot uzlādes pakalpojumu. Izmantojot uzlādes pakalpojumu, Klientam rūpīgi jāievēro izmantotā uzlādes punkta lietotāja rokasgrāmata, un viņš nedrīkst traucēt citam lietotājam izmantot uzlādes pakalpojumu. Klients ir atbildīgs par visiem zaudējumiem, kas radušies Eleport, uzlādes punkta īpašniekam vai citam lietotājam, sabojājot vai salaužot uzlādes punktu, kā arī neievērojot uzlādes punkta lietotāja rokasgrāmatu un/vai pārtraucot uzlādes pakalpojuma sniegšanu citam lietotājam. Klientam nekavējoties jāinformē Eleport īpašnieks par visiem bojājumiem un problēmām uzlādes punktā. Paziņošanu jāveic saskaņā ar uzlādes punkta lietošanas instrukciju vai citā Klientam paziņotā veidā.
- Eleport atbildības ierobežojums. Uzņēmums Eleport nav atbildīgs par atteicēm, kavējumiem vai kļūdām, kas var rasties, sniedzot uzlādes pakalpojumu, kā arī par uzlādes pakalpojuma lietošanas raitumu, uzlādes kartes vai cita tehniskā identifikācijas līdzekļa darbības traucējumiem vai par citiem zaudējumiem, ko izraisījušas problēmas saistībā ar uzlādes pakalpojuma lietošanu vai darbību. Tāpat uzņēmums Eleport nav atbildīgs par atteicēm, kavējumiem vai kļūdām, kas var rasties citu pakalpojumu sniedzēju darbībās, pakalpojuma lietošanas raitumu vai citiem zaudējumiem, ko izraisījušas problēmas saistībā ar uzlādes pakalpojuma lietošanu vai darbību, kā arī par cita Klienta vai trešās personas izraisītiem zaudējumiem.
- Pienākums līdz minimumam samazināt zaudējumus. Lai izvairītos no zaudējumiem, zaudējumu draudu gadījumā vai zaudējumu gadījumā Pusei ir pienākums veikt visus pasākumus, lai novērstu un ierobežotu zaudējumus, ko no tās var pamatoti pieprasīt un sagaidīt.
- Uzlādes maksa, nokavējuma nauda
- Uzlādes maksa. Klients maksā uzlādes maksu par uzlādes pakalpojuma izmantošanu, kas tiek aprēķināta, pamatojoties uz uzlādes cenu, kas ir spēkā uzlādes punktā uzlādes brīdī. Mobilajā lietotnē ir redzama uzlādes cena, kas ir spēkā uzlādes brīdī uzlādes punktā, un uzlādes maksa, kas aprēķināta par uzlādi.
- Maksājumu pakalpojumu sniedzējs ir Stripe, kas droši glabā patērētāja maksājumu kartes datus. Patērētājs ir atbildīgs par to, lai piesaistītajā maksājumu kartē būtu pieejami pietiekami līdzekļi uzlādes maksas segšanai.
- Eleport nekavējoties informē patērētāju, ja uzlādes maksas samaksa neizdodas. Lai izvairītos no turpmākiem sarežģījumiem, patērētājam ir nekavējoties jāatrisina šis jautājums.
- Eleport patur tiesības atkārtoti mēģināt debetēt uzlādes maksu un jebkuru piemērojamo nokavējuma naudu, līdz kopējā summa tiek veiksmīgi samaksāta. Veiksmīga maksājuma gadījumā Eleport nosūta patērētājam darījuma apstiprinājumu pa e-pastu.
- Tiesības pieteikt pretenzijas. Klientam ir jāpārbauda aprēķinātās uzlādes maksas pareizība pēc katras uzlādes pakalpojuma izmantošanas. Klientam ir tiesības pieteikt pretenzijas trīs (3) darba dienu laikā no brīža, kad viņš uzzina par kļūdainu uzlādes maksas aprēķinu. Piesakot pretenziju, ir jāpierāda pretenzijas pareizība. Ja pretenzija netiek iesniegta noteiktajā termiņā, tiek uzskatīts, ka Klients ir piekritis sniegtajam uzlādes pakalpojumam.
- Nokavējuma nauda. No Līguma izrietošo maksājumu kavējuma gadījumā Eleport ir tiesības iekasēt 0,03 % no maksājamās summas par katru dienu, sākot no nākamās dienas pēc maksājuma termiņa beigām līdz pēdējās maksājamās summas samaksas dienai.
- Uzlādes pakalpojuma sniegšanas pārtraukšana
- Uzlādes pakalpojuma sniegšanas pārtraukšana pārvaldības, apkopes un uzlabošanas nolūkos. Eleport ir tiesības pārtraukt uzlādes pakalpojuma sniegšanu apkopes, remonta, celtniecības un renovācijas darbu laikā. Turklāt uzlādes pakalpojuma sniegšana var tikt pārtraukta, lai pārvaldītu energosistēmu un elektroenerģijas bilanci, nodrošinātu elektroenerģijas piegādes kvalitāti vai veiktu citas līdzīgas darbības. Kā arī, lai novērstu iespējamu apdraudējumu vai zaudējumus, tostarp Eleport, Klientam, transportlīdzeklim, uzlādes punktam u. c.
- Uzlādes pakalpojuma pārtraukšana, ja transportlīdzekļa akumulators ir pietiekami uzlādēts. Eleport ir tiesības pārtraukt uzlādes pakalpojuma sniegšanas sesiju, ja transportlīdzekļa akumulatora uzlādes līmenis pārsniedz 89 %.
- Uzlādes pakalpojuma sniegšanas pārtraukšana Klienta izraisīta iemesla dēļ. Eleport ir tiesības atteikties sniegt Klientam uzlādes pakalpojumu un/vai nekavējoties pārtraukt uzlādes pakalpojuma sniegšanu, ja Klients ir parādā Eleport vai ja ir aizdomas, ka uzlādes karte ir nonākusi trešās personas rīcībā, vai ja ir aizdomas, ka uzlādes pakalpojums tiek izmantots pretēji Līguma noteikumiem vai citā nelikumīgā vai neatbilstošā veidā, ņemot vērā uzlādes pakalpojuma mērķi. Uzlādes pakalpojuma sniegšanas pārtraukšana Klienta izraisītu apstākļu dēļ (piemēram, Klienta parādsaistību dēļ) neietekmē no Līguma izrietošās Klienta saistības, tostarp pienākumu maksāt par uzlādes pakalpojumu. Eleport ir tiesības ierobežot Klienta piekļuvi lietotāja kontam līdz parāda nomaksai. Turklāt Eleport ir tiesības iekasēt no Klienta samērīgu maksu par rakstiska vai elektroniska paziņojuma nosūtīšanu par pakalpojuma apturēšanu, kā arī iespējamās apstrādes izmaksas.
- Ziņošana par elektroenerģijas padeves pārtraukumiem. Eleport elektroniski vai citā Eleport izvēlētā veidā informē Klientu par uzlādes pakalpojuma pārtraukumu un pārtraukuma iemeslu.
- Līguma darbības termiņš, grozījumi, nodošana un izbeigšana
- Līgums starp Klientu un Eleport OÜ, SIA Eleport vai Eleport UAB ir spēkā uz nenoteiktu laiku atkarībā no tā, kurā valstī tiek sniegts uzlādes pakalpojums.
- Parastā Līguma atcelšana. Jebkurai Pusei ir tiesības atcelt Līgumu, vismaz divas (2) nedēļas iepriekš rakstveidā pa e-pastu paziņojot otrai Pusei par Līguma atcelšanu.
- Līguma ārkārtas atcelšana. Eleport ir tiesības atcelt Līgumu ārkārtas kārtā bez iepriekšēja brīdinājuma, ja Klients būtiski pārkāpj no Līguma izrietošās saistības vai ja tiek pārtraukta uzlādes pakalpojuma sniegšana, pamatojoties uz Vispārīgo noteikumu un nosacījumu 7.4. punktu.
- Izmaiņas cenrādī. Eleport ir tiesības grozīt cenrādi, publicējot jauno cenrādi savā tīmekļa vietnē.
- Uzlādes cenu izmaiņas. Uzlādes cenas laika gaitā pastāvīgi mainās. Uzlādei tiek piemērota uzlādes cena, kas ir spēkā uzlādes brīdī konkrētajā uzlādes punktā, kā norādīts mobilajā lietotnē.
- Vispārīgo noteikumu un nosacījumu izmaiņas. Eleport ir tiesības mainīt Vispārīgos noteikumus un nosacījumus, lai uzlabotu pakalpojuma sniegšanu vai tiesību aktu izmaiņu rezultātā, par izmaiņām paziņojot tīmekļa vietnē un/vai pa e-pastu. Jaunajiem Klientiem jaunie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi stājas spēkā nekavējoties. Esošajiem klientiem jaunie Vispārīgie noteikumi un nosacījumi stājas spēkā 30 (trīsdesmit) dienas pēc paziņojuma par Vispārīgo noteikumu un nosacījumu grozījumiem. Ja Klients nepiekrīt izmaiņām Vispārīgajos noteikumos un nosacījumos, viņam ir tiesības nekavējoties atcelt Līgumu, pirms stājas spēkā Vispārīgie noteikumi un nosacījumi.
- Līguma nodošana. Klients nedrīkst nodot Līgumu trešai personai. Eleport ir tiesības nodot Līgumu trešai personai, par to paziņojot Klientam. Līguma saņēmējs turpina pildīt līgumsaistības. Nododot Līgumu, netiek mainīti Līguma noteikumi.
- Kontaktinformācijas izmaiņas. Pusei nekavējoties pa e-pastu jāinformē otra Puse par izmaiņām tās Līgumā norādītajos datos, kā arī par citiem būtiskiem apstākļiem, kas nebija zināmi Līguma noslēgšanas brīdī, bet ir svarīgi Līguma izpildei.
- Datu aizsardzība
- Vispārīga informācija. Eleport apstrādā Klienta personas datus Līguma izpildes nolūkā, ievērojot piemērojamos datu aizsardzības tiesību aktus, tostarp VDAR. Sīkāku informāciju par to, kā tiek vākti, apstrādāti un aizsargāti personas dati, skatiet sadaļā Eleport privātuma politika.
- Datu vākšana un apstrāde. Eleport vāc personas datus, izmantojot dažādus kanālus, tostarp mobilo lietotni, un apstrādā tos, lai sniegtu uzlādes pakalpojumu. Izmantojot Eleport pakalpojumus vai mobilo lietotni, Klients piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar privātuma politikā izklāstītajiem nosacījumiem.
- Pārrobežu datu nosūtīšana. Eleport var nosūtīt personas datus, tostarp maksājumu un klientu identifikācijas datus, starp Eleport OÜ, SIA Eleport un Eleport UAB, lai atvieglotu uzlādes pakalpojumu sniegšanu dažādās jurisdikcijās. Šī nosūtīšana notiek saskaņā ar VDAR un citiem piemērojamiem datu aizsardzības noteikumiem, kā sīkāk aprakstīts privātuma politikā. Papildu informāciju par datu nosūtīšanu un jūsu tiesībām attiecībā uz personas datiem skatiet privātuma politikā.
- Nobeiguma noteikumi
- Prioritāte. Ja rodas pretrunas starp līguma dokumentiem, vispirms piemēro Līgumu un cenrādi, bet apstākļos, uz kuriem neattiecas Līgums, piemēro tiesību aktus.
- Piemērojamie tiesību akti. Līgumu reglamentē tās valsts tiesību akti, kurā atrodas attiecīgā Eleport struktūrvienība (Eleport OÜ, SIA Eleport vai Eleport UAB) un kurā tiek sniegts uzlādes pakalpojums.
- Tiesiskās aizsardzības līdzekļi. Klientam ir tiesības izmantot tiesību aktos noteiktos tiesiskās aizsardzības līdzekļus, ja netiek ievēroti uzlādes pakalpojumu līguma noteikumi.
- Strīdu izšķiršana. Strīdus, kas izriet no Līguma, Puses risina sarunu ceļā. Ja sarunas ir neveiksmīgas:
- attiecībā uz līgumiem, kas noslēgti ar Eleport OÜ (Igaunija), strīdi tiek izskatīti Harju apriņķa tiesā, un patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, kas darbojas Patērētāju aizsardzības un tehniskās uzraudzības padomes ietvaros(www.ttja.ee/avalduse-esitamine), vai tiesā pēc savas dzīvesvietas;
- attiecībā uz līgumiem, kas noslēgti ar SIA Eleport (Latvija), strīdi tiek risināti Latvijas tiesās, un patērētājam ir tiesības vērsties attiecīgajā patērētāju tiesību aizsardzības iestādē Latvijā;
- attiecībā uz līgumiem, kas noslēgti ar Eleport UAB (Lietuva), strīdi tiek risināti Lietuvas tiesās, un patērētājam ir tiesības vērsties attiecīgajā Lietuvas patērētāju tiesību aizsardzības iestādē.
- Klienta apstiprinājums. Parakstot Līgumu, Klients apliecina, ka ir rūpīgi izlasījis Līgumu (tostarp Vispārīgos noteikumus un nosacījumus) un iepazinies ar cenrādi. Pamatojoties uz iepriekš minētajiem apstākļiem, Klients ir informēts par Līguma noteikumiem un Eleport sniegtā uzlādes pakalpojuma noteikumiem. Puses uzskata, ka, parakstot Līgumu, Klients ir apliecinājis savu piekrišanu Līguma un cenrāža noteikumiem un savu vēlmi noslēgt Līgumu saskaņā ar Līgumā minētajiem nosacījumiem.
- Kontaktinformācija
Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas par šiem noteikumiem un nosacījumiem vai nepieciešama papildu informācija, varat sazināties ar attiecīgo Eleport struktūrvienību atkarībā no jūsu atrašanās vietas vai izmantotajiem pakalpojumiem.
Igaunijā:
Eleport OÜ
Adrese: A. H. Tammsaare tee 47, 11316 Tallina
E-pasts: info@eleport.ee
Klientu atbalsta dienests: +372 58 200 114
Latvijā:
SIA Eleport
Adrese: Duntes iela 7A, Rīga, LV-1013, Latvija
E-pasts: help@eleport.lv
Klientu atbalsta dienests: +371 22333733
Lietuvā:
Eleport UAB
Adrese: Palangos g. 4-101, Viļņa, Lietuva
E-pasts: pagalba@eleport.lt
Klientu atbalsta dienests: +370 6638 5000